четвъртък, 10 май 2012 г.

30-дневно предизвикателство: картичка № 13

Привет, момичета :) Днес докато преглеждах  блоговете, които следя забелязах, че от доста време някой липсва...и това е Тони (Miss Emerald) ...отдавна не съм виждала нещо направено от нея е честно казано ми липсват нейните идеи. И въпреки, че не е публикувала нищо в блога си от 20-тина дена винаги намира време да каже мили думи за проектите на останалите - затова днешната картичка е за нея. Тони, ти си толкова позитивен човек, че заразяваш всеки който е влизал в блога ти с усмивка...макар и да се "познаваме" само виртуално :)


5 коментара:

  1. Анонимен10 май, 2012 15:36

    Да, Тони е със страшно заразителен позитивизъм и е толкова сърдечна, че наистина няма такъв човек като нея. И макар, че и аз я познавам само виртуално и от коментарите към публикациите ни, съм много очарована от нея :-)
    Картичката е чудесна и напълно пасва на стила й.

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна картичка! Много стилна и нежна. Не познавам адресата, но така както я описвате, със сигурност ще е очарована :) Поздравления за автора и вдъхновителя :)

    ОтговорИзтриване
  3. Момичета, благодаря ви! Накарахте ме да се почувстваш толкова приятно и ми става хубаво като научавам, че съм подарила усмивка и позитивизъм. На днешно време са ни особено необходими и ни карат смело да продължаваме напред!
    Мария, за теб специални благодарности, специални виртуални прегръдки и ти подарявам още една от моите усмивки, но този път тя е предизвикана от жеста, който правиш към мен! Картичката е тоооооолкова прекрасна, с прекрасни елементи и в нюанс на розовото, който харесвам! И да, и аз забелязах от колко отдавна не съм публикувала, но това, което е готово все още не мога да покажа, а и съм се отдала на довършването на един гоблен, който трябваше да е готов още миналата година и пред себе си много, много се изложих с него. Скоро обаче очаквайте включване!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че съм те усмихнала :) С нетърпение ще очаквам да видя гоблена :) И съм сигурна, че ще е страхотен! :)

      Изтриване