сряда, 30 май 2012 г.

30-дневно предизвикателство: картичка № 30

Привет на всички :) Това е последната ми публикация от самопредизвикателството, която отложих с 2 дена но ми се искаше  картичка  № 30 да я направя на 30.Май. Реших да я направя с интересни сгъвки по урока на "Двете елши", това е първият такъв модел който опитвам и се оказа не толкова трудно, колкото си мислех. Разбира се е в любими за мен цветове - тюркоазено и кафяво. Това предизвикателство много ми хареса...може би по-нататък ще повторя  и ще отправя сама към себе си някое предизвикателство, а в какво точно ще се състои все още нямам представа. Благодаря на всички, които ме подкрепяха през тези 30 дни  ( по точно 32 ;) ), с удоволствие чета всеки един коментар. До нови "срещи" :)



4 коментара:

  1. Еееее, браво! Много достоен финал на едно не дотам лесно предизвикателство! Картичката е съвършена,блестяща, а за цветовете няма какво да говоря - и на мен са ми любими :) Все пак жалко, че свърши, но оставам в очакване все пак честичко да ни показваш нови красоти!

    ОтговорИзтриване
  2. Великолепен завършек! И като цветове, и като форма, и... абсолютно достойна картичка за край на едно сериозно предизвикателство! За мен бе удоволствие да те следя и по време на него и занапред ще очаквам по-честичко да се появяваш!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна картичка!Цветовете са прекрасно съчетани!Поздравления за последователността!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна картичка, наистина..Прекрасен финал на това твое самопредизвикателство..
    От публикацията оставам с усещане,че си готова да започнеш следващо..Ще се радвам да го направиш..За мен беше удоволствие да следя красивите ти картички през изминалия месец. Успех..

    ОтговорИзтриване