петък, 10 юни 2011 г.

Семпла картичка за сватба - I част

Много съм щастлива да публикувам първата ми поръчана картичка. Отне ми доста време за да я направя, но мисля, че крайният резултат си заслужава - получи се семпла, нежна и романтична сватбена картичка :) Надявам се картичката да зарадва младоженците толкова, колкото се зарадва и приятелката ми когато я видя ... вътре ще принтирам и надпис с пожелание, но нарочно я снимах преди това - все пак ще е по-лично :) Не се вижда добре на снимките но има и джобче за парички, а идеята взех от друг блог, който немога да намеря в момента за да го публикувам. С тази картичка ще участвам и в Картичкофурийско предизвикателство № 69 " Изчистена и семпла картичка" и мисля, че отговаря чудесно на зададеното предизвикателство :).

3 коментара:

  1. Много красива, изчистена картичка, справила си се чудесно, колкото и време да ти е коствало си заслужава! Сигурна съм, че и младоженците ще си я харесат! А темата за сватбата е точно на време, тъй като и на мен ми възложиха да направя сватбена картичка :) Възхищавам се винаги на релефните картони, аз все още нямам машинка за релеф, но ще покажа какво съм сътворила :)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна картичка, много красива.
    Благодаря ти, че взе участие в предизвикателството зададено от мен при Картичкофуриите!

    ОтговорИзтриване
  3. Много ви благодаря момичета :) Аз също нямам машинка за релеф и го правя ръчно :) Успех в творенето на сватбена картичка, лично на мен ми достави голямо удоволствие :)

    ОтговорИзтриване